سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، روز قیامت به سه تن لبخند می زند :کسی که شبانه برمی خیزد و نماز می خواند، مردمی که برای نماز، صف می بندند ؛ و مردمی که برای پیکار با دشمن صف می بندند. [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :33
کل بازدید :34777
تعداد کل یاداشته ها : 96
103/2/26
6:26 ع

محاکمه 3 پسر جوان به اتهام آزار “آناهیتا” بازیگر زن ایرانی


 

  • محاکمه 3 پسر جوان به اتهام آزار “آناهیتا” بازیگر زن ایرانی

    رسیدگی به این پرونده از پنجم تیرماه 94 به دنبال شکایت دختری 27 ساله به نام آناهیتا در دستور کار پلیس قرار گرفت‌.

    وی گفت: مدتی است با پسری جوان به نام فرشاد آشنا شده و با او قرار ازدواج گذاشته‌ام. چند شب قبل از مهمانی به خانه برمی‌گشتم که با فرشاد تماس گرفتم و از او خواستم برایم آژانس بگیرد. دقایقی بعد یک پژو206 مقابل در توقف کرد و من به تصویر این که آژانس است، سوار آن شدم، اما در میان راه دو مرد دیگر نیز سوار خودرو شدند‌. آنها مرا به خانه‌ای در غرب تهران بردند و آزارم دادند.

    در ادامه با تحقیقات پلیسی متهمان شناسایی و دستگیر شدند. در حالی که پزشکی قانونی اظهارات دختر جوان را تائید نکرده بود، متهمان پای میز محاکمه ایستادند و از اتهام ربودن و آزار دختر جوان تبرئه شدند. با اعتراض دختر جوان به حکم دادگاه، پرونده در دیوان‌عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تائید نشد‌. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست قاضی قربان‌زاده و با حضور یک مستشار برگزار شد، دختر بازیگر به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت.

    وی گفت: پیش‌از این گفته بودم از سوی سه پسرجوان مورد آزار قرار گرفته‌ام، اما حالا می‌گویم امین که راننده پژو206 بود مرا تحت آزار و شکنجه داد. دو پسر دیگر در این ماجرا شرکت نداشتند، اما مرا مجبور کردند به خواسته امین تن بدهم.

    سپس امین که با قرار وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: این دختر دروغ می‌گوید‌. او بازیگر است و حالا با سناریویی دروغین قصد دارد ما را گرفتار کند‌. من صاحب یک وانت هستم و با وانت کار می‌کنم. هرگز خودروی 206 نداشته‌ام، در حالی که این دختر مدعی است من او را با 206 ربوده‌ام.

    وی درباره علت آنتن دهی تلفن همراهش حوالی محل وقوع جرم نیز گفت: چون با وانت در خیابان‌های مختلف گشت می‌زنم تا باری برای جابه جایی پیدا کنم‌، ممکن است گوشی تلفن همراه در حوالی محل وقوع جرم آنتن‌دهی داشته باشد‌. آنتن‌دهی تلفن همراه موجب شده تا گرفتار شوم، ولی من بی‌گناهم و آناهیتا را نمی‌شناسم .

    سپس دو متهم دیگر به دفاع پرداختند و منکر معاونت در اتهام تجاوز به عنف شدند‌. یکی از آنها گفت: من دو سال قبل برای درس خواندن از شهرستان به تهران آمدم و با آناهیتا آشنا شدم‌. چند بار به دیدن او رفتم و با هم برای گردش به پارک رفتیم. حتی یک بار من و دختر جوان به خانه دوستم حبیب رفتیم و آنجا قلیان کشیدیم، اما دختر جوان را آزار نداده‌ام. دو سال است که به خاطر دروغگویی‌های این دختر گرفتار شده‌ام. می‌خواهم ازدواج کنم، اما منتظر حکم نهایی این پرونده هستم و از آبرویم می‌ترسم.

    متهم دوم به نام حبیب نیز گفت: همسرم باردار بود و به خانه مادرش رفته بود به همین خاطر چند ماه قبل از این ماجرا وقتی دوستم از من خواست همراه دختر جوان به خانه ام بیاید، قبول کردم‌. آنها در حضور من قلیان کشیدند و سپس خانه را ترک کردند‌. شبی که این دختر مدعی است ربوده و در خانه من مورد آزار قرار گرفته من در خانه حضور نداشتم.

    وی ادامه داد: آناهیتا گفته بود در ازای دریافت پول میلیونی حاضر به گذشت است‌. گمان می‌کنم او قصد اخاذی از ما را دارد.در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.


  
  

استفاده صحیح از آنتی‌بیوتیک‌ها برای جلوگیری از ایجاد مقاومت دارویی


 

  • استفاده صحیح از آنتی‌بیوتیک‌ها برای جلوگیری از ایجاد مقاومت دارویی

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ عضو برد سلامت در بلایای وزارت بهداشت با اشاره به معضل مصرف نادرست آنتی‌بیوتیک‌ها و مقاومت‌های دارویی، گفت: تا زمانی که زیرساخت‌هایی مانند پزشک خانواده، سیستم ارجاع، پرونده الکترونیک سلامت و… به طور کامل ایجاد نشود، عملا کنترل مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و جلوگیری از مقاومت دارویی امکان‌پذیر نیست.

    دکتر غلامرضا معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چند سالی است سازمان جهانی بهداشت تاکید زیادی بر استفاده صحیح از آنتی‌بیوتیک‌ها برای جلوگیری از ایجاد مقاومت دارویی دارد، گفت: این موضوع بسیار مهم در کشور ما ابعاد مختلفی دارد که اگر سیاست‌گذاران سلامت کشور به همه ابعاد آن نپردازند، قطعا نخواهند توانست با این معضل بزرگ مقابله کنند. در ابتدا باید بپذیریم که کشور ما از نظر وضعیت بهداشتی و آب و هوایی و به تبع آن وضعیت تماس مردم با باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف با بسیاری از کشورهای دیگر دنیا متفاوت است و بنابراین نمی‌توان به راحتی نسخه‌ای را که در کشورهای دیگر برای مقابله با این موضوع پیچیده می‌شود، برای ایران هم استفاده کرد.

    وی با بیان اینکه در عین حال تا زمانی که زیرساخت‌هایی مانند پزشک خانواده، سیستم ارجاع، پرونده الکترونیک سلامت و کنترل الکترونیک داروخانه‌ها و سیستم پخش داروی کشور به طور کامل ایجاد نشود، عملا کنترل مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و جلوگیری از مقاومت دارویی امکان‌ناپذیر است، افزود: نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که دستورالعمل‌های صادر شده از  سوی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ضمانت اجرایی مشخص و عملیاتی در این حوزه نداشته و عملا اجرا نمی‌شوند. از طرفی وضعیت فرهنگ عمومی کشور به‌ گونه‌ای است که مردم به شدت به دنبال مصرف دارو در زمان‌های بیماری هستند و طبیعتا یک پزشک در مطب نمی‌تواند این فرهنگ را اصلاح کند. بنابراین وظیفه سیستم سیاست‌گذاری کشور در حوزه سلامت است که این کار را انجام دهد.

    معصومی ادامه داد: متاسفانه واقعیت‌های درمانی کشور ما مانند تفکر حفظ بیمار برای مطب که ناشی از عدم اجرای صحیح پزشک خانواده است، موجب می‌شود که پزشکان ما در مطب‌ها علیرغم داشتن علم نحوه صحیح مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، بعضا تجویزهایی انجام دهند که شاید نیاز همان زمان بیمار نباشد، اما با اشرافی که به وضعیت بهداشتی و آب و هوایی منطقه خود دارند، آنتی‌بیوتیکی برای عفونت احتمالی بیمار در چند روز آینده تجویز می‌کنند.

    عضو برد سلامت در بلایای وزارت بهداشت گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه سال‌هاست موضوع کنترل تحویل دارو در داروخانه‌ها در بعضی استان‌های کشور به صورت پایلوت اجرا می‌شود، اما هنوز در حد پایلوت مانده است و کماکان در اکثر مناطق کشور دسترسی به داروهای مختلف از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها بسیار آسان است. همین موضوع در بیمارستان‌های کشور هم اتفاق می‌افتد؛ به‌طوریکه پزشکان و تخصص‌های مختلف بعضا دسترسی بسیار راحتی به آنتی‌بیوتیک‌های نسل‌های آخر و گران دارند که البته این معضل هم ناشی از عدم داشتن پروتکل بیمارستانی مناسب برای پزشکان داروخانه‌های بیمارستانی است.

    معصومی با بیان اینکه معضل مقاومت آنتی‌بیوتیکی در کشور ما که بخصوص در بیمارستان‌های مرجع در وضعیت بسیار بحرانی قرار دارد، چند عاملی است، گفت: بنابراین این معضل به هیچ عنوان با یک دستورالعمل یا گفتن صرف این نکته که تعداد داروهای هر نسخه پزشکان ما بیشتر از میانگین جهانی است، رفع نمی‌شود؛ بلکه سیاست‌گذاران حوزه سلامت و حتی هیات دولت و مجلس شورای اسلامی باید در این خصوص آیین‌نامه و قوانین مشخص مصرف دارو داشته باشند و البته این موارد باید مبتنی بر واقعیت‌های حال حاضر کشور باشد.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

تعبیر خواب انگشتر طلا و نقره، پیدا کردن، گم کردن و فروختن انگشتر


 

  • تعبیر خواب انگشتر طلا و نقره، پیدا کردن، گم کردن و فروختن انگشتر

    اگر می خواهید بدانید که تعبیر خواب انگشتر طلا، نقره و فیروزه و گم کردن و فروختن انگشتر و حلقه چیست، در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

    تعبیر خواب انگشتر و حلقهتعبیر خواب انگشتر و حلقه

    تعبیر خواب انگشتر از دید ابن سیرین

    تعبیر خواب از بین رفتن انگشتر ، آفت در کسب و کارش است.
    تعبیر خواب دزدیده شدن انگشتر آفت و رکود در کسب و کار است.
    تعبیر خواب شکستن انگشتر و ماندن نگین این است که مقامش از دست می رود ولی آبرویش می ماند.
    تعبیر خواب بخشیدن انگشتر این است که از دارایی اش بخشش می کند.
    تعبیر خواب فروختن انگشتر به پول این است که همه دارایی اش را می فروشد.
    تعبیر خواب فروختن انگشتر به غیر پول این است که مقداری از دارایی اش را از دست می دهد.

    تعبیر خواب انگشتر از دید حضرت امام جعفر صادق (ع)

    تعبیر خواب دیدن انگشتر نقره بر چهار چیز دلالت می کند:
    1-قدرت و پادشاهی
    2- زن
    3- فرزند
    4- مال و ثروت

    تعبیر خواب زنی که انگشترش با نگین از بین برود این است که مال و مقام یا فرزندش از بین می رود.

    تعبیر خواب انگشتر از دید ابراهیم کرمانی

    تعبیر خواب هنر انگشتری زشت از دست دادن مال و ثروت است.
    تعبیر خواب انگشتر نقره ، مال حلال و پسندیده است.
    تعبیر خواب انگشتر آهنی مال اندک و ناچیز است.
    تعبیر خواب انگشتر سفید مال کم است.
    تعبیر خواب دیدن انگشتر زیورآلات مال خیلی خیلی کم است.

    تعبیر خواب انگشتر از دید حضرت یوسف (ع)

    تعبیر خواب حلقه انگشتر فرزند است.
    تعبیر خواب انگشتر برای مردان کراهت است ولی بعضی آن را جاه و مقام تعبیر کرده اند.
    تعبیر خواب انگشتر فیروزه یا نقره ، مهربانی دیدن از مردم است.

    تعبیر خواب انگشتر از دید حضرت دانیال (ع)

    تعبیر خواب نقش انگشتر ،رسیدن خیر و نیکی از خدا به او است.
    تعبیر خواب انگشتر از کسی گرفتن تا چیزی به انگشتر مهر کند این است که به نسبت توانایی اش پیشرفت می کند.
    تعبیر خواب انگشتر هدیه گرفتن از کسی در مسجد یا عزا پیشرفت کردن در کارش است.
    تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر از پادشاه این است که مال و مکنت و پادشاهی میرسد.

    تعبیر خواب انگشتر از دید جابر مغربی

    تعبیر خواب انگشتر آهنی در دست داشتن ، قوت و توانایی است.
    تعبیر خواب انگشتر برنج و مس در دست داشتن ، سود بردن از مردم ضعیف است.
    تعبیر خواب انگشتر بلور در دست داشتن ، سود بردن از مردم عامه است.
    تعبیر خواب انگشتر به امانت دادن و بخشیدن و رد شدن درخواستش این است که جواب رد از خانمی بگیرد.
    تعبیر خواب شکستن انگشتر خود این است که بین او و همسرش جدایی می افتد.
    تعبیر خواب داشتن انگشتر با دو نگین شبیه هم این است که صاحب انگشتر غلام زاده بوده است.
    تعبیر خواب داشتن انگشتر با دو نگین شبیه هم که یکی از نگین ها بیفتد توبه از گناه است.
    تعبیر خواب نامه نوشتن و با انگشتر مهر کردن این است که از چیزی پنهان سود می برد.
    تعبیر خواب نامه گشاده نوشتن و با انگشتر مهر کردن این است که از چیزی آشکار سود می برد.

    تعبیر خواب انگشتر از دید لوک اویتنهاو

    تعبیر خواب انگشتر ، افتخار و آرامش خاطر است.
    تعبیر خواب گم کردن انگشتر ، جدایی است.
    تعبیر خواب پیدا کردن انگشتر ، اختلاف است.
    تعبیر خواب انگشتر هدیه گرفتن ، دام و تله است.
    تعبیر خواب انگشتر گران قیمت ، ازدواج موفق است.
    تعبیر خواب خریدن انگشتر ، نامزدی است.

    تعبیر خواب انگشتر از دید منوچهر مطیعی

    تعبیر خواب داشتن انگشتری که قبلا نداشته اید و برای شما حیرت انگیز است رسیدن به موفقیتی بزرگ است که برایتان باورکردنی نیست است
    تعبیر خواب انگشتر هدیه گرفتن و در دست کردن رسیدن به سودی مالی و معنوی از ان شخص است
    تعبیر خواب انگشتر هدیه گرفتن خوب است و هر چه هدیه دهنده بالاتر باشد بهتر است
    تعبیر خواب شکستن انگشتر اختلاف و جدایی از همسر است
    تعبیر خواب انگشتر امانت دادن و برگرداندن انگشتر ازدواج با دختری است که خوب نیست
    تعبیر خواب گم کردن انگشتر نگین دار برای زن خبر از دست دادن کسی یا مالی یا مقامی را می دهد

    تعبیر خواب انگشتر طلا گرفتن از کسی در خواب یعنی از خدا به شخص خیر خواهد رسید.
    تعبیر خواب انگشتر طلای سفید اگر نقش و صفت انگشتر ببنید معنی بالا را می دهد.
    تعبیر خواب انگشتر طلا زرد هم معنی بالا را می دهد.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >